مقالات

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومان کدامند؟

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومان که امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند، کدام گوشی‌ها هستند؟ وقتی حرف از بهترین مدل‌های مقرون به صرفه است، اول از همه باید نگاهی به میان رده‌های سامسونگ بیندازید تا بتوانید بهترین گوشی متناسب با بودجه خود را پیدا کنید. پس با هدهد آی تی همراه باشید.

A12، یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون

A12بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون که عنوان پرفروش گوشی در سال را 2021 دارد، کسی نیست جز سامسونگ گلکسیA12! این گوشی هوشمند مقرون به صرفه از هر گوشی دیگر سامسونگ در بازار و هم‌چنین هر گوشی اندرویدی دیگر در جهان فروش داشته است. برخی از ویژگی‌های A12 عبارت هستند از:

  • صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی PLS TFT،Infinity-V ،
  • دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی،
  • تراشه مدیاتک هلیو P35،
  • دوربین پشتی با چهار لنز برجسته (لنز اصلی 48 مگاپیکسلی)،
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
  • و شارژ سریع 15 واتی
  • و اسکنر اثر انگشت.

درک این‌که چرا تا به امروز تعداد زیادی از این مدل در دنیا فروخته است، بسیار آسان و قابل درک است؛ چرا که کدام مدل گوشی را می‌شناسید که با این قیمت چنین  امکاتی داشته باشد؟

قیمت این گوشی سامسونگ، در حال حاضر در حدود 3 میلیون و 900 هزار تومان است.

Galaxy A50، قدرتمندتر از A12

A50اگر می خواهید بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومان که قدرت کمی بیشتر از A12 داشته باشید، باید نگاهی به  Samsung A50 بیندازید. برخی از ویژگی‌های این مدل گوشی سامسونگ عبارت هستند از:

  • صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل
  • صفحه نمایش AMOLED با محافظ گوریلا گلس 3 و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش،
  • پردازنده اگزینوس 9610،
  • دوربین سه گانه 25 مگاپیکسلی در پشت،
  • دوربین جلوی 25 مگاپیکسلی،
  • باتری 4000 میلی آمپر ساعتی
  • و شارژ سریع 15 واتی

قیمت این گوشی سامسونگ در حدود 3 میلیون و 800 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی سامسونگ سری a از نظر دوربین

A32 5G، گوشی باکیفیت زیر 8 میلیون سامسونگ

a32این محصول مقرون به صرفه و بسیار باکیفیت سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ TFT است. با این حال وضوح صفحه نمایش گلکسی A32 کمی ناامیدکننده است و شاید انتظارات شما را برآورده نکند، اما به این معنی نیست که این مدل ارزش خرید نداشته باشد. این گوشی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی خود یکی از بهترین ها از نظر عمر باتری باشد و تا مدت بسیار خوبی دوام دارد.

یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت A32 5G قرار دارد که از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض، 5 مگاپیکسل ماکرو و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی است.

قیمت این گوشی سامسونگ در حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان است.

M30، یکی از گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ برای گیمرها

بهترین گوشی های سامسونگ تا 8 میلیون تومانM30 یکی از جدیدترین و بهترین گوشی سامسونگ کمتر از 8 میلیون تومان است که به معنای واقعی کلمه ارزان است، اما در کنار آن، دارای ویژگی‌هایی خوب است که توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. M30 با یک صفحه نمایش Super AMOLED با وضوح 1080 در 2340 ارائه می‌دهد.

صفحه نمایش M30 وضوح خوبی دارد و باید بدانید که دارا بودن پیکسل های بیشتر در یک صفحه نمایش به معنای استفاده از باتری بیشتر است، اما M30 آن را با CPU خود متعادل می‌کند که سبب می‌شود استفاده از باطری را کم کند.

اگر خوره بازی و اهل بازی‌های سنگین روی گوشی خود هستید یا دوست دارید تا کارهای سنگین زیادی انجام ‌دهید، M30 یک گوشی است که می‌توانید روی آن حساب باز کنید.

CPU 1.8 گیگاهرتزی این گوشی به شما کمک می‌کند تا تمام فعالیت های روزانه خود مانند وب‌گردی، عکس گرفتن، استفاده از رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را بدون مشکل انجام دهید.

قیمت این گوشی سامسونگ در حدود 4 میلیون تومان، در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین گوشی سامسونگ 2022 را از دست ندهید!

Samsung Galaxy A22، گوشی سامسونگ نزدیک 8 میلیون!

a22در آخر برای کسانی که قصد دارند تا بهترین گوشی سامسونگ تا 8 میلیون تومان خریداری کنند، Samsung Galaxy A22 5G پیشنهاد می‌شود که یک گوشی اقتصادی ارزشمند است.

در پشت سامسونگ A22، 3 دوربین برجسته در کنار هم قرار گرفته است تا تصاویر فوق‌العاده‌ای بگیرید. لنز استاندارد 48 مگاپیکسلی و یک لنز با زاویه دید عریض 5 مگاپیکسلی، این گوشی را برای گرفتن عکس مناظر وسیع مناسب و باکیفیت بالا، مناسب کرده است.

با این گوشی  می‌توانید عکس‌های خود را در فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی ذخیره کنید. صفحه نمایش فوق‌العاده TFT LCD، صفحه نمایش 6.6 اینچی و نرخ تازه‌سازی عالی 90 هرتز نیاز شما را به خوبی برآورده خواهد کرد.

به لطف باتری بادوام 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 15 واتی، که دوام بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و می‌توانید ساعت‌ها به کارهای سنگین با گوشی بپردازید قیمت این گوشی سامسونگ در حدود 7.5 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

سخن آخر

بعضی اوقات به دلیل کمبود بودجه، انتخاب یک گوشی مناسب بسیار سخت خواهد شد، و شما مجبور هستید تا به مواردی مانند مدت زمان ماندگاری تلفن، دوربین آن و موارد دیگر فکر کنید.

این موضوع کاملا قابل درک است، هیچ‌کس نمی خواهد دستگاهی نسبتا ارزان بخرد که بعد از چند ماه از کار بیفتد. با گوشی‌های سامسونگ زیر 8 میلیون که در بالا لیست کردیم، می‌توانید یک گوشی مقرون به صرفه را انتخاب کنید که بتواند با آن به خوبی کار‌های روزمره را انجام دهید و به اندازه کافی تا سال‌ها برایتان دوام بیاورد.

فروشگاه هدهد آی تی به عنوان یکی از فروشگاه‌های عرضه اقلام دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تبلت، لپ تاپ، نمایشگر، تجهیزات جانبی موبایل و برخی کالاهای دیجیتال را عرضه می‌کند که می‌توانید اقلام مورد نظر خود را از این فروشگاه تهیه نمائید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.