دسته بندی نشده

پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021 را در تیررس خود قرار دهید!

پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021

گوشی‌های شیائومی مشتری‌هایی را در ایران دست و پا کرده‌اند؛ مشتریانی که قیمت گوشی شیائومی را مناسب می‌دانند و کنجکاو هستند که با گوشی‌های پرفروش این شرکت آشنا شوند و قابلیت‌های آن‌ها را بدانند. می‌خواهیم با پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021 آشنا شویم و ببینیم که چقدر می‌توان روی کیفیت این گوشی‌ها در بخش‌های مختلف حساب کرد. xiaomi یکی از برندهای تلفن همراه هستند که در فروشگاه اینترنتی هدهد آی تی به فروش می‌رسد. در این فروشگاه می‌توانید علاوه بر شیائومی، برندهای دیگر تلفن‌های همراه هوشمند و هم‌چنین محصولات دیگر مانند تبلت، لپ تاپ، تلویزیون، نمایشگر، کنسول‌های بازی و قطعات کامپیوتری را تهیه کنید. برای آشنایی با جدیدترین گوشی های شیائومی 2021 ، همراه هدهد آی تی باشید.

آشنایی با پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021

اگر از شما بخواهند که یک ویژگی برجسته گوشی‌ های xiaomi را نام ببرید، چه پاسخی می‌دهید؟! قطعا مقرون به صرفه بودن این گوشی‌ها، پاسخ بسیاری از شما خواهد بود. ویژگی‌ای که می‌تواند بسیاری از مشتری‌های تلفن‌های همراه هوشمند را به خرید از شرکت xiaomi ترغیب کند.

به نظرتان «پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021» با قیمت پایینشان نسبت به امکاناتی که ارائه می‌دهند، توانسته‌اند مشتری‌های زیادی را به خودشان جلب کنند یا ویژگی‌های دیگر این گوشی‌ها، آن‌ها را در قلب مشتری‌های جای داده است؟! پس از آشنایی با این گوشی‌های پرفروش می‌توانید به این سوال پاسخ دهید!

 

گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو، یک مقرون به صرفه پرفروش!

شیائومی ردمی نوت 8 پرواین گوشی xiaomi که توانسته است خود را در فهرست پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021 جای دهد، می‌تواند در دسته گوشی‌های مقرون به صرفه شیائومی دسته‌بندی شود.

یکی از دلایل پایین آمدن قیمت این گوشی xiaomi، بدنه پلاستیکی آن است. بدنه پلاستیکی شیائومی ردمی نوت 8 پرو با یک لایه شیشه‌ای محافظت می‌شود که این لایه، زیبایی گوشی را هم بیشتر کرده است.

رزولوشن 2340 در 1080 پیکسلی این گوشی xiaomi را می‌توان جزء نقاط قوت این گوشی به حساب آورد. هم‌چنین روشنایی حداکثری معادل با 640 نیت نمایشگر ردمی نوت 8 پرو، تصاویر با وضوح بالایی را به شما هدیه می‌کند.

تراشه مدیاتک هلیو G 90 T، این گوشی را پردازش می‌کند و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن، ذخیره انرژی گوشی شما را بر عهده دارد. اگر دوربین گوشی‌های هوشمند برایتان مهم است، بدانید که دوربین اصلی ردمی نوت 8 پرو، 64 مگاپیکسلی است.

هم‌چنین دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی این گوشی، این امکان را به شما می‌دهد که خودنگاره‌های جذابی را ثبت کنید.

خرید و قیمت گوشی شیائومی از هدهد آی تی

 

گوشی xiaomi Mi 10 T ، یک گوشی میان‌ رده با قابلیت های گوشی‌ های گیمینگ!

گوشی xiaomi Mi 10 T گوشی میان‌رده xiaomi Mi 10 T نیز توانسه است خود را در بین پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021 قرار دهد. پردازنده اسنپدراگون 865 این گوشی، پردازنده گرافیکی آدرنو 650 و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی برخی از عواملی هستند که دست به دست هم داده‌اند که شیائومی Mi 10 T را بتوان باری گیمینگ نیز مورد استفاده قرار داد.

این که بدون خرید یک گوشی مخصوص گیمینگ بتوانید از امکانات گوشی های گیمینگ بهره ببرید، ویژگی جالبی است که می‌تواند مشتری‌ها را به سمت خرید این گوشی شیائومی سوق دهد.

یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی، بدنه مقاوم و مرغوب آن است. گوشی شیائومی Mi 10 T دارای پنل‌های شیشه‌ای و فریم آلومینیومی است و یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی دارد. سنسور اصلی دوربین چهارگانه این گوشی، 64 مگاپیکسلی است، دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای ذخیره انرژی است و هم‌چنین از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند.

 

گوشی شیائومی پوکو x3  پرو ، یکی از پرفروش ترین گوشی های میان‌رده شیائومی 2021

شیائومی پوکو x3  پروگوشی بعدی لیست پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021 از سری پوکو است. گوشی میان‌رده یائومی پوکوx3  پرو از استاندارد IP53 بهره برده است و در برابر رطوبت، قطرات آب و آلودگی‌های محیطی مقاوم است. نقطه قوت بعدی این گوشی، استفاده از پردازنده مرکزی اسنپدراگون 860 است.

پردازنده‌ای که عملکرد سریع و روانی به گوشی بخشیده است و هم‌خوانی مناسبی با فست شارژ 33 واتی شیائومی پوکو x3  پرو دارد. حالا که به فست شارژ این گوشی اشاره شد، بدانید که پوکو  x3 پرو به باتری 5160 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

اگر در مورد حفاظت از این گوشی xiaomi نگران هستید، توجه داشته باشید که شیائومی پوکو x3  پرو از گوریالا گلس 6 برای حفاظت در برابر صدمات استفاده می‌کند.

برای آگاهی از دوربین‌ها نیز در جزیان باشید که دوربین اصلی این گوشی، 48 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسلی است. قابلیت فیلمبرداری  4K نیز یکی دیگر از امکاناتی است که دوربین شیائومی پوکو x3 پرو در اختیارتان قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: « بهترین گوشی شیائومی سال 2021 را بشناسید! »

 

گوشی شیائومی می 11، یکی از پرفروش ترین گوشی های جدید شیائومی 2021

شیائومی می 11 یکی از گوشی‌های جدید xiaomi است که توانسته است وارد لیست پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021 شود.

شیائومی می 11، دارای یک بدنه تمام شیشه‌ای است ولی در عین حال وزن کمی دارد. جدیدترین نسل گوریلا گلس نیز تمام تلاش خود را کرده است که به بهترین نحو از این گوشی محافظت کند! ویژگی‌هایی مانند

  • شیائومی می 11بهره‌مندی از پردازنده اسنپدراگون 888 و عملکرد سریع گوشی
  • رزولوشن تصویر بالای 3200 در 1440 پیکسلی نمایشگر
  • تراکم پیسکل 515 پیکسل در اینچ
  • حساسیت لمس 480 هرتزی نمایشگر
  • قابلیت افزایش روشنایی گوشی تا 1500 نیت
  • و دوربین 108 مگاپیکسلی

ویژگی های گوشی xiaomi می 11 موجب شده است که بسیاری از مشتریان این گوشی را به عنوان انتخاب اول خود برای خرید گوشی هوشمند در نظر بگیرند.

 

Xiaomi Redmi Note 10 Pro، سینمای جیبی ارزان قیمت شما!

اگر به دنبال بهترین گوشی از زیربرند شیائومی یعنی ردمی هستید، نوت 10 پرو همان گوشی مد نظر شماست! نوت 10 پرو دارای مشخصاتی ارزشمند و قیمتی پایین است که این دو ویژگی، بعد از خرید به شما حسی خواهد داد که از خرید خود احساس رضایت می‌کنید.

این گوشی پرفروش شیائومی 2021، دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با رزولوشن فوق‌العاده بالا، صفحه نمایش بزرگ و جسورانه 120 هرتزی و باتری با ظرفیت عظیم 5020 میلی آمپر ساعتی است.

شیائومی ردمی نوت 10 یکی از گوشی های پرفروش شیائومی 2021در مورد ردمی نوت 10 پرو می‌گویند که این محصول ستاره گوشی‌های ارزان‌قیمت است. منتقدان مرجع بین‌المللی به خصوص به صفحه نمایش و باتری نوت 10 پرو علاقه‌مند هستند و یادآور شده‌اند که باتری این گوشی در طول 1 روز استفاده معمولی، کاملا پاسخگو خواهد بود.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو هم‌چنین دارای بلندگوهای استریوی فوق‌العاده‌ای است. بنابراین ترکیب آن با صفحه نمایش 120 هرتزی و عمر باتری باتری 5020 میلی‌آمپر ساعتی، آن را به یک سینمای جیبی برای شما تبدیل می‌کند.

مطمئناً هنگام استفاده از ردمی نوت 10 پرو امکاناتی را در اختیار نخواهید داشت که اصلی‌ترین آن‌ها، اینترنت 5G است. اما اگر به آن نیاز ندارید (که واقعا هم ندارید!)، این گوشی باید در لیست خرید شما اولویت 1 تا 3 را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: « مقایسه گوشی های Poco x3 و Poco x3 pro شیائومی »

 

Xiaomi Poco F3، یکی از پرفروش ترین گوشی های زیبای 2021

زیر‌برند پوکو فون شیائومی در سال‌های 2020 تا 2021 بسیار پرکار شد و در همان زمان Poco F3 را به عنوان عضوی از خانواده دستگاه‌های نسل سوم خود روانه بازار کرد.

این گوشی در نمایش و عملکرد یک قهرمان است و برای استریم، بازی و پیمایش در رسانه‌های اجتماعی، یک انتخاب عالی به حساب می آید. از همه مهم‌تر و مخصوصاً صفحه نمایش آن که می‌تواند تا 1300 نیت روشنایی چشمگیر داشته باشد و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برای پیمایش روان در میان صفحات بهره می برد.

شیائومی پوکو F3

این گوشی پرفروش شیائومی با وجود قیمتی که دارد، یکی از بهترین گوشی‌های مناسب برای بازی است که عملکرد آن با پرچمداران تقریباً برابر است. به‌علاوه، این گوشی ظاهر خوب و جالبی دارد و از 0 تا 100 به صورت ویژه طراحی شده ‌است.

اما از دوربین های پوکو F3 شیائومی چه خبر؟! این گوشی دارای دوربین های 48 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 5 مگاپیکسلی با لنز ماکرو است و از یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی واید بهره می برد.

F3 به عنوان یک تلفن ارزان قیمت، شما را از داشتن برخی چیزها محروم می‌کند. کیفیت دوربین‌ها شاید عالی نباشد و هم‌چنین امکان شارژ به صورت بی‌سیم وجود ندارد. اما اگر گوشی را برای بازی می‌خواهید، دوربین و شارژ بی‌سیم اصلا چه اهمیتی دارد؟!

 

Xiaomi 11T Pro، یک میان‌رده پرقدرت و دلربا!

Xiaomi 11T Pro، به عنوان یکی دیگر از پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021، یک میان رده از خانواده Mi 11 که جانشین سالانه Mi 10T Pro شده است. هرچند شایان ذکر است که این گوشی، اولین تلفنی است که نام تجاری Mi را که قبلاً توسط این شرکت استفاده می‌شد، همراه خود ندارد.

11 تی پرو یک گوشی میان‌رده عالی با چیپست قدرتمند، صفحه نمایش زیبا، آرایه‌ای از دوربین‌های کارآمد و اسکنر اثر انگشت بصری است. اگر ظاهر Mi 11 را دوست داشتید، بسیاری از ویژگی‌های آن مانند لنز تله ماکرو 5 مگاپیکسلی یا حالت‌های دوربین فراوانی را در آن خواهید یافت.

با این حال، چند مشکل در مورد این تلفن وجود دارد. منتقدین مرجع متوجه شده‌اند که حسگر اثر انگشت آن، اگرچه بسیار سریع است، برخی از افراد ریزنقش که انگشت‌های کوچک‌تری دارند، به سختی می‌توانند از آن استفاده کنند. مشکل اصلی نیز این بود که گوشی خیلی سریع داغ شده و همین امر باعث کاهش قدرت پردازش آن می‌شود.

برخی از ویژگی های شیائومی 11T Pro عبارت هستند از:

  • صفحه نمایش 6.67 اینچی
  • رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل
  • نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز
  • روشنایی 800 نیت (حداکثر 1000 نیت)
  • تراشه کوالکام SM8350 اسنپدراگون 888 5G
  • دوربین های 1080 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی

Xiaomi 11T Pro

با این حال، 11 تی پرو یکی از گوشی میان‌رده عالی شیائومی است و اگر به یک گوشی میان‌رده جدید نیاز دارید، قطعا ارزش بررسی کردن را دارد.

 این مقاله را هم مطالعه کنید: « همه چیز در مورد گوشی شیائومی 12 اولترا! »

 

Mi 11 Ultra، ابرگوشی پرفروش شیائومی 2021 !

حالا نوبت به معرفی یکی از ابرگوشی‌های پرچمدار شیائومی در سال 2021 می‌رسد. می 11 اولترا گوشی فوق‌العاده‌ای است در کمتر از نیم ساعت به شارژ 100 درصد می‌رسد. به‌علاوه، از چیپست رده بالا و قدرتمند اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند! دوربین‌ها عالی هستند و نمایشگر نیز فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

هم‌چنین یک صفحه نمایش 1.1 اینچی در پشت گوشی وجود دارد که وقتی می‌خواهید یک سلفی 4K با دوربین پشت بگیرید، خود را در این صفحه نمایش می‌بینید. به طور کلی این گوشی در میان لاکچری‌بازها بسیار پرطرفدار است و چیزی نیست که بتوانید شبیه آن را در هرجایی پیدا کنید.

برخی از ویژگی های این گوشی پرفروش شیائومی عبارت هستند از:

  • صفحه نمایش 6.81 اینچی
  • رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل
  • نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز
  • حداکثر روشنایی 1700 نیت
  • تراشه کوالکام اسنپدراگون 888
  • دوربین های 50 مگاپیکسلی، 48 مگاپیکسلی اولتراواید، 48 مگاپیکسلی تله فوتو و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی

Mi 11 Ultra، ابرگوشی پرفروش شیائومی 2021 !

اما می 11 اولترا با وجود همه محاسنش، خالی از عیب نیست. یکی از معایب این گوشی، برآمدگی بزرگ در قسمت دوربین است که باعث بروز مشکلاتی می‌شود (مثلا وقتی می‌خواهید آن‌ را در جیب شلوار جین حود بگذارید).

هم‌چنین این گوشی پرفروش شیائومی قیمت بالایی دارد و علاوه بر این‌ها، به گفته منقدین مرجع، بیش از حد داغ می‌شود و عملکرد خود را از دست می‌دهد.

 

سخن آخر

پرفروش ترین گوشی های شیائومی 2021 هر کدام دارای ویژگی‌های جذابی هستند که توانسته‌اند در قلب گروه‌هایی از مشتری‌ها نفوذ کنند و به انتخاب اول آن‌ها تبدیل شوند. هر کدام از این گوشی‌ها می‌توانند انتخاب‌های شما نیز باشند. فقط برای انتخاب گوشی‌های هوشمند خود دقت داشته باشید که همه جوانب گوشی را بررسی کنید و نیازهای خود را در نظر بگیرید.

برای خرید گوشی‌های شیائومی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی هدهد آی تی مراجعه کنید. در هدهد آی تی، علاوه بر گوشی‌های شیائومی می‌توانید برندهای دیگر گوشی‌های هوشمند و هم‌چنین لوازم الکترونیکی دیگر مانند تبلت، لپ تاپ، نمایشگر و تلویزیون را خریداری کنید.

 

سوالات متداول

کدام گوشی شیائومی بیشترین فروش در سال 2021 را داشت؟

شیائومی ردمی 9 پاور. این گوشی هوشمند در دو نوع موجود است: 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت رم و 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت رم. شیائومی ردمی 9 پاور قدرت کافی برای انجام کارهای سخت را به راحتی دارد. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس IPS LCD بهره می‌برد و تجربه بصری همه جانبه‌ای را ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی‌ شیائومی در سال 2021 کدام است؟

Xiaomi Mi 11 به عنوان یک پرچمدار قدیمی عالی را می‌توان به عنوان بهترین گوشی شیائومی در سال 2021 نظر گرفت.

بهترین گوشی های شیائومی ردمی که در سال 2021 عرضه شدند، کدام هستند؟

Redmi Note 11 و Note 11 Pro - Redmi 10A - سری ردمی K50 - Xiaomi MIX Fold 2

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در سال 2021 کدام است؟

شیائومی می 11 بهترین گوشی گیمینگ ردمی در این سال است. این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های ممتازی است که باید به خرید آن فکر کنید؛ زیرا هر بخش این گوشی به خوبی طراحی شده است و پردازش فوق‌العاده سریع و وضوح صفحه نمایش بالا را ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی شیائومی در سال 2021 از نظر دوربین کدام گوشی است؟

Redmi Note 10 Pro با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک لنز سوپر ماکرو 5 مگاپیکسلی، یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو، می‌تواند به عنوان بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین در سال 2021 در نظر گرفته شود. Dark Night، Vintage Bronze و Glacial Blue از دیگر ویژگی های دوربینRedmi Note 10 Pro است.

3.2/5 - (4 امتیاز)
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.